24 Mart 2016 Perşembe

YENİLENDİM... PANTENE PRO-V BAKIM YAĞI


Malum uzun bir süredir saçlarımla ilgili problemim var.Hamilelikle birlikte ortaya çıkan beyazlar canımı bir hayli sıkmakta.Saçlarıma gerekli bakımı yapamıyorum pek sıra da gelmiyor aslında öykü hanıma hazırlık yapmaktan.Bu günlerde bir arkadaşımın tavsiyesiyle bu ürünü kullanmaya başladım.Çok da memnun kaldım.İçerisinde bulunan keratin ve E vitamini sayesinde saçlarımın kolay tarandığını fark ettim.Kullanım sonrası durulama gerektirmemesi de cabası. Elimize bir miktar yağı aldıktan sonra temiz saça ortadan başlayarak uyguluyoruz,uçlar da dahil sürüyoruz.Saçlar onarılırken aynı zamanda korunuyor.Çok da güzel bir kokusu var.Çok fazla uğraş gerektirmeyen bir uygulama.Yıka, çık ve sür oh saçlar missss.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder