26 Mart 2016 Cumartesi

EN GÜZEL ALIŞVERİŞ

Hamileliğimin 32+4 üncü haftasındayım ve hazırlıklar başladı.Alışveriş yaptık bugün kızımla çok güzel ciciler aldık.Deneyimli annelerden yardım aldım tabi ki yakın zamanda doğum yapan arkadaşlarımdan destek alıyorum bu konuda.İlk heyecanlar bunlar benim için ne almam lazım? nasıl yapmam lazım?derken arkadaşımın yardımıyla üstesinden geldim.İşler bitmedi tabi daha bunların yıkanması ütülenmesi ooo işimiz çok.
Peki doğru bir alışveriş yaparken nelere dikkat etmeliyiz.
Öncelikle aldığımız ürünlerin içeriğini bilmek gerekiyor.
Kıyafetlerin 100% pamuklu olmasına özen gösterelim bebeğimizin cildini koruyacaktır.
Organik ürünleri tercih edelim.
Bakım ürünleri alırken alkolsüz ürünleri tercih edelim.
Aldığımız ürünlerin antibakteriyel ve antialerjik olmasına dikkat  edelim.
Plastik ürünler yerine cam olanları kullanalım biberon gibi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder