10 Mart 2016 Perşembe

DİKKAT!!! FOMO OLDUK ÇIKTIK

Günümüz teknolojisiyle elden düşmeyen telefonlar aslında bir hastalığa işaret.Sürekli fotoğraf yükleme sayfa yenileme isteği birilerini takibe alma çabasıyla birlikte elimizden düşmeyen cep telefonları bizleri yeni gelişen bir hastalığa sürüklüyor. Bu hastalığın adı fomo yani türkçesiyle gelişmeleri kaçırma korkusu.

Belirtileri sanal ortamda harcanan zamanın giderek artması,çevrenizdekileri ihmal etmeniz,işinizi aksatmanız bunun yanı sıra yeteri kadar sanal ortama girmemeniz durumunda sinirli,huzursuz davranışlar biran önce internete girme çabası.Evet bunları yaşıyorsanız,geçmiş olsun FOMOsunuz.
Peki bu durumdan nasıl kurtulabiliriz.Sosyal yaşantınıza dönün.Ailenizle yada arkadaşlarınızla birebir vakit geçirmeye çalışın.Günlük hayatınızda sosyal medyadan uzak durmaya çalışın aklınıza bile getirmeyin.

Şimdi dikkat ettim de bende fomo muyum acaba?İnternette paylaşım yapmayı seviyorum,insanları takip edip ne yaptıklarını öğreniyorum.Bazen haberleri bile internetten takip ediyorum.
Şu an itibariyle kendimden korkuyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder