12 Şubat 2016 Cuma

İLK YAZIM


Merhaba arkadaslar Umarım her şey benim için iyi olur. Uzun süredir evdeyim ve günümün çoğunu İnternet başında makaleler yazılar okuyarak geçiriyorum.Yakın zamanda neden bende yazmıyorum dedim kendi kendime hem zamanımı bu şekilde değerlendirmiş olurum hemde yazılarım okunsun istedim bende paylaşmak istedim umarım amacıma ulaşırım şimdi kısaca kendimi tanıtayım.Adım Hatice 26 yaşındayım şu anda ev hanımıyım öncesinde çalışma hayatım oldu tabi 3 yıl kadar özel sektörde sevdiğim bir iş de müşteri temsilcisi olarak çalıştım.Evlendikten 9 ay sonra da işimden ayrıldım. Aklımda evlilik  yokken yada kalbimde kimse yokken ansızın eşim girdi hayatıma bir yıl öncesine kadar aynı iş yerinde çalışmıştık sadece sima olarak hatırlıyordum derken sosyal medyadan  gelen bir mesaj sonrasında tanışma  ve nişanlandık  5 ay sonra da evlendik. Mart ayında evliliğimizin 2 inci yılını bitirmiş oluyoruz.Hersey yolunda benim icin umarim sizin icin de öyle olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder