15 Nisan 2016 Cuma

GEBELİKTE 35.HAFTA EN GÜZEL BEKLEYİŞ


Bugün 35. haftamızı doldurduk.Günler geçiyor ben heyecanlı,ben merakta ve  ben dayanamıyorum artık.Bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanıyorum.Ne güzel bir duyguymuş annelik annemi şimdi daha iyi anlıyorum.Bazı zorluklar yaşıyorum tabii hele de son haftalar çok zor ama bir o kadar kıymetli.Peki bu dönemde en çok yaşanan sıkıntılar neler bunlardan bahsetmek istiyorum.

Bu dönemde beni ve bütün anneleri en çok yoran muhtemelen sık idrara çıkmadır.Bebeğimiz büyüdüğü için idrar kesesine daha çok baskı yapıyor.
Mide yanması ve hazımsızlık da yine bu dönemde yaşanan sıkıntılar arasında.Bebeğimiz büyüdükçe midemizi yukarı itmesinden mide yanması doğuma kadar devam edecektir.
Baş ağrısı ilk üç ay ve son aylarda görülen bir durum.Başka rahatsızlıklara da bağlı olarak yaşanabilir.Bunun dışında gün içerisinde temiz hava bol oksijen almak iyi gelecektir.
Varis damarlarında ağrı ve bacaklarda kaşıntı da yaşanan sıkıntılar arasında yer alıyor.
Diş etlerinde inanılmaz bir hassasiyet yaşanmakta bir şeyler yerken bile kanamalar yaşayabilirsiniz.
Unutkanlık şaşırdığım olaylardan birisi.Hafızama güvendiğim çok dikkatli olduğum için kendimle övündüğüm ben bile her şeyi unutur hale geldim.
Peki bunlar bizi yıldırır mı?HAYIR.Bu güzel bekleyiş her  şeye değer sonunda gelecek olan en güzel varlık için BEBEĞİM için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder